Co stanie się, gdy złożę zamówienie?
Najpierw otrzymasz potwierdzenie zamówienia na zarejestrowany adres e-mail. Następnie otrzymasz kolejną wiadomość potwierdzająca wysłanie Twojego obrazu. W tym e-mailu otrzymasz także informacje dotyczące numeru przesyłki, który będziesz mógł śledzić online. Nasz partner przewozowy skontaktuje się z Tobą w sprawie uzgodnienia miejsca odbioru Twojego obrazu lub ustali datę i czas dostawy na Twój zarejestrowany adres.
Jak dowiem się, że moje zamówienie zostało zaakceptowane?
Otrzymasz potwierdzenie zamówienia na adres e-mail, który zarejestrowałeś, składając zamówienie.
Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia mojego zamówienia?
Sprawdź proszę folder spam w swojej skrzynce, by upewnić się, czy potwierdzenie zamówienia nie trafiło tam. Jeśli nadal go nie otrzymałeś, mógł nastąpić błąd podczas rejestracji zamówienia. Prosimy o skontaktowanie się z naszym serwisem obsługi klienta, a następnie prześlemy nowe potwierdzenie.
Dlaczego firma przewozowa jeszcze się ze mną nie skontaktowała?
Jeśli nie otrzymałeś telefonu, wiadomości SMS lub e-mail od firmy dostarczającej przesyłkę, prosimy o kontakt z nami w ciągu 7 dni od otrzymania powiadomienia o wysłaniu Twojego zamówienia. Pamiętaj, że firma dostarczająca przesyłkę może zwrócić Twój obraz w ciągu 10 dni od daty pierwszej nieudanej próby doręczenia go. W takiej sytuacji niestety zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 25€ dla obrazów o standardowym rozmiarze. Będziemy uradowani, pomagając Ci tego uniknąć.